نیلوفر سپید

**اگر به هر نحوی قصد استفاده از نوشته های من رو دارین،لطفا اول به من اطلاع بدین.™ NEELOOFAR**

نیلوفر سپید

**اگر به هر نحوی قصد استفاده از نوشته های من رو دارین،لطفا اول به من اطلاع بدین.™ NEELOOFAR**

خیانت

نه نارا! باز با نگاه با من سخن مگو،پافشاری مکن نارا،نمی توانم!

نارا مرا شکستند.من سپید بودم نارا....سرو بودم...مرا از ریشه سوزاندند.تو بهتر میدانی نارا، که گناه را که کرد. تو دیدی نارا،تو هم شکستی.تو طعم اشک را میدانی..پافشاری مکن نارا.

نارا دیگر گذشت.تمام شد.روزهای خورشید،شبهای ستاره،نفسهای عمیق...همه باران شدند نارا. و باریدند،؛ از چشمهامان.

دستها نارا...دستهای غریبه...دستهای خیانت...لحظه گناه...چشمهای حریص...و حریم نازک خاطره ها.پرده ها را دریدند نارا.دیوارها را هم.دیگر این خانه عریان است. نه پرده ای،نه دیواری، نه حصاری،همه را دزدیدند.

تو میدانی نارا.تو میدانی که مرا شکستند.همانها که وجدان برایشان تنها واژه ای قاب شده بر دیوار است.همانها که دزدیدند.که نامحرم بودند..همانها نارا.که لبخندشان سیاه بود.تو میدانی نارا...

کاغذها را محرم راز میدانستیم.چه خوش خیال! چه ساده! همین کاغذ ها نارا،همین ها بودند که سفره دل را پیش آنها باز کردند.
نارا از من مخواه که بگذرم.نخواه که ببخشم.این کینه در وجودم ریشه دوانده. باید در مرگ شرف،در عذای وجدان گریست.این دستها قاتل روح پرواز من بودند نارا.دریغ!

قفلها باز میشوند.دستها ورق میزنند.چشمها خیانت می کنند.واژه ها سیاه میشوند...یادت باشد نارا. دیگر هرگز به کاغذ ها هم اعتماد نکن.حتی اگر با دفترچه معصوم خاطراتت پیوند خورده باشند.


بوی خیانت می آید.خائن را خوب میشناسم...خوب میشناسی نارا...فریاد بزن که دریغ!



                                  







نظرات 3 + ارسال نظر
رضا شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
از همه به نظرم زیباتر بود
چقدر شعرت غمگین است
ولی روان و دوست داشتنی
امیدوارم دلت انقدر غمگین نباشد
اگر تماس بگیری خوشحالم میکنی
راستی نارا یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ

سلام و فقط اینکه من رسیدم....و دلی شوریده تر.....فکر میکردم که دیوانگیمو میتونم اینجا به آرامش تبدیل کنم...
اما چه کنم که این دل دیوونه دیوونه تر شد.....خیلی دیوونه تر.........خیلیییییییی.

majid دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ق.ظ

man az sher hichi halim nist.....man faghat riazi baladam.....hich kas mano dost nadare....hich kas be harfahaye ye riazkhan ahamiat nemide....man sokot mikonam chon neveshtan ham balad nistam....man tanham.....................................kash mitoonestam mesle to....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد